Pages

Monday, September 1, 2008

Promenada Operei tinere talente - foto si video

Sambata, pe la 7 jumate am plecat prin oras. Am coborat la Eroilor, cu gandul sa fac ruta Eroilor-Universitate-Romana-Victoriei. in drum spre Universitate, am trecut pe langa Opera, si am vazut ca incepea lumea sa se stranga, stateau pe scaune si asteptau. Mai tarziu am vazut pe un panou ceva legat de tinere talente. Mi-am vazut de drum, Am facut ruta dorita si apoi m-am intors la Opera, asa ca am facut cateva poze si un filmulet.







Si la final un scurt filmulet pentru a vedea care a fost atmosfera.

3 comments:

Anonymous said...

Eu am inteles ca o sa fie promenada domnului Laurentiu, de la Bstand....catre....un alt cotidian? online? sau PR?

Ghici ciuperca...!

Anonymous said...

cred ca e ceva cu O...de la V+O! :))))))))))))

Laur™ said...

Se pare ca ma confundati. Eu nu sunt Matache Laurentiu, cel care lucreaza la Business Standard.