Pages

Saturday, April 25, 2009

Expirat - Un club expirat

Aseara, am decis sa ies in club cu cativa prieteni in club Expirat.
Ajung eu acolo in jur de 12:00 si intru. Tipu' de la intrare imi zice ca nu mai sunt locuri, sa ma duc in alta parte. Dupa vreo 2 minute apar si prietenii mei si incercam din nou. Ei au intrat fara probleme, la mine iar a aparut o problema. Citez ce a zis tipu' de la intrare: "Asta nu e club de fitze, nu ai voie sa intri imbracat asa...sunt camere de filmat...nu ma lasa patronul".

WTF??? Aveam o pereche de jeansi, adidasi si geaca peste tricou si el imi zice ca sunt imbracat de Bamboo? Stateam si ma gandeam...trebuia sa vin cu tenesi, cu niste blugi rupti si poate ma primeau si pe mine?

Pana la urma am plecat de acolo si am mers in Goblin. Si uite asa am aflat si eu cum e sa nu te primeasca intr-un club pentru ca esti "imbracat pentru Bamboo".

PS: Pun pariu ca daca ma duceam in Bamboo nu ma lasau sa intru pentru ca nu eram imbracat adecvat :))

Update: Am urcat si 2 poze cu costumatia "de fitze", dar lipseste geaca.

20 comments:

Maia said...

ha... ma stric de ras =))) cum sa nu te lase? oricat de full e tot mai intra o persona.. cat despre tinuta ce pot spune... erai in roz? :)))

Laur™ said...

Nu..nu eram imbracat in roz :)).
O sa pun o poza in curand.

Maia said...

Oricum nici pt Expirat nu era o tinuta prea buna ;) cand mai vrei sa treci pe acolo pune ceva negru pe tine ;)

alex1qaz said...

hmm...din poze probabil nu te-au lasat pentru ca aratai a cocalar.......sa analizam: tricou visiniu pe cate scrie mare new yourk jeans..si se repeta de multe ori (arata de paca ar fi luat din piata)...blugi in unele locuri decolorati..sa para mai cool (nu sunt ok)..adidasi albi de prost gust,probabil nike...si freza de wanabee cluber...cu mult gel...frate arati a un mare cocalar..fara suparare...de curiozitate.. ce cautai acolo ..la cu aratai cad ca nu te lasau nici la o discoteca de la tara ...probabil in goblin nu era nimeni la intrare sau era gol..asa ca nu te mai plange ca ai fost neindreptatit

gigi said...

da sunt de acord cu alex ...in pozele alea aratai a cocalar...nu stiu te simti de parca ar fi trebuit sa intri ...omule clubul ala e mereu plin normal ca selecteaza clientela ...daca ar fi intrat 10 ca tine ..ar fi fost o atmosfera de cacat..ceilalti sar fi simtit ca intr-o discoteca de la tara...hahaha arati a cocalar

lala said...

haha arati a cocalar...bravo lor

knownas said...

hahaha...si ce ai fi vrut ma sa faci acolo sa agati roackerite bete...mai sandocane...a si pe bune arati a coca.:))

Laur™ said...

Ok s-o luam pe rand :)
1.Tricoul nu e visiniu, e mov. Nu e luat din piata, dar nici din mall. Nu vad de ce as da 100+ lei pe un tricou simplu din mall, cand pot sa imi cumpar unul care chiar imi place si mai ieftin.
2.Blugii...la fel ca si cu tricoul, cumpar ce imi place. Apropo ce intelegi tu prin "blugi ok"? Blugi albastri asa cum se purtau acum 10 ani?
3.Adidasii albi sunt de prost gust? Sau doar adidasii mei ca nu intelg...

Intrebare: Daca m-as fi dus la costum, m-ar fi primit?
(Da, obisnuiesc sa port si costum)

Anonymous said...

Coaie, trebuia sa incerci cu tricoul D&G.Poate mergea asa.

un bodyguard din expirat said...

n'o sa intri!
n'o sa intri!
n'o sa intri!
n'o sa intri!

alt bodyguard din expirat(din vama veche) said...

am deschis si la vama veche nici aici nu ai voie

Laur™ said...

Pai nu am nevoie sa intru, la cate cluburi sunt in Bucuresti gasesc eu unul care sa ma primeasca :)

rodi said...

ce fraieri sunteti ba astia cu comentariile de 2 bani. Voi sunteti cocalari frustrati :)) Va uitati in oglinda, va speriati si dati repede cu commentul unde nu trebuie. Sunteti expirati! Iar clubul la cat e de varza nu face nici o mamaliga cu branza asa ca...

Sara said...

E ca si cum m-as duce la biserica cu o fusta mini si un decolteu pana la buric. Dar eu nu ma duc des la biserica, ca nu prea e stilul meu.
Vad ca postarea e din 2010, poate de atunci ti-ai schimbat ori stilul, ori genul de club pe care vrei sa-l frecventezi. Si totusi te intreb:tu chiar asculti genul de muzica pusa in expirat?(in afara de lady gaga). Cunosc si eu oameni care se imbraca precum tine, sunt ok, n-am nici o problema cu ei, dar niciunul nu asculta genul ala de muzica. Ca tot ai adus aminte de bamboo, de ex, pe mine nu ma macina deloc curiozitatea sa ajung acolo, dar daca ar fi sa vreau sa ajung printr-o intamplare aproape imposibila, crede-ma ca nu m-as simti jignita daca nu m-ar primi.
Poate ar trebui sa reflectezi la chestiile de genul asta, inainte sa te simti neindreptatit.

Sara said...

2009 voiam sa zic.
Si oricum...Toate cele bune!:)

Laur™ said...

Era prima oara cand mergeam in Expirat. Clubul l-au ales cativa prieteni care au mai fost si am zis ca e ok.
PS: Nici eu nu ma dau in vant dupa Bamboo :P
PS2: Mersi de comment.

Anonymous said...

O porcarie de club am fost aseara... e cel mai jalnic club in care am putut merge vreodata... eu eram imbracata elegant pt ca nu am crezut ca voi ajunge intr-un astfel de loc... si nu m-au lasat sa intru... niste dezaxati!! bineinteles pana la urma am intrat dar mi-as fi dorit sa nu... noah... bamboo... hm... nu ma tenteaza sa merg... poate din curiozitate o sa vizitez putin faimoasa locatie :) bft!

Anonymous said...

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) geniale unele comentariii.asa .Anonymous said on April 9, 2010 6:58 PM . era intuneric in capul meu si credeam initial ca ai intrat si nu ti-a placut dar..
mi-ai luminat ziua si e fix 22:15 cand mi ai spus ca nu te au lasat sa intri =))) n-are cum sa fie porcarie in sau de club pt ca nici macar nu ai apucat sa intri in cocina:))!!! acei bodyguarzii 'dexasati' sunt foarte ok !!!
cat despre tine laur..nu sunt rau , nu sunt primul .. care ti zice dupa cum ai citit mai sus ,ca te imbraci cocalareste desi poate ca tu in sinea ta esti un baiat de zahar :)) invelit in aluminiu cocalaresc !

SI ASTEA SUNT MORTALE=)) '

n'o sa intri!
n'o sa intri!
n'o sa intri!
n'o sa intri! ' si
'am deschis si la vama veche nici aici nu ai voie ' .sper ca am fost destul de ras .Bafta ! semnat: SNOOPYAKACURMURDAR !

Anonymous said...

destul de 'RAU ' =))

Spirit liber said...
This comment has been removed by the author.