Pages

Friday, January 1, 2010

Planul meu pentru 2010: sa ma fac baiat rau

De ce vreau sa fiu baiat rau?
  • Pentru ca oricat de baiat bun ai fi, fetele il vor alege pe baiatul rau
  • Pentru ca baietii rai sunt respectati
  • Pentru ca, ca baiat bun am pierdut totul, ca baiat rau n-am ce sa pierd
  • Pentru ca vreau sa ma duc la petreceri fara sa caut cadoul perfect 3 ore
  • Pentru ca vreau sa merg pe strada si sa atrag atentia
  • Pentru ca o sa-mi caut perechea, in fiecare noapte alta
  • Daca in 2009 am oferit cei mai multi trandafiri, in 2010 nu o sa ofer nimic
  • Daca m-ai cunoscut in 2009, pastreaza undeva amintirea de baiat bun, pt. ca nu o sa o mai vezi
  • In 2010 o sa fiu cel mai rau, indiferent, arogant si intepat baiat
  • In 2010 nu o sa te bag in seama, o sa vorbesc doar cand sunt intrebat, daca am chef
  • In 2010 imi schimb garderoba, imi iau haine de golanas
  • In 2010 nu voi mai scrie pe blog, decat atunci cand am chef
  • In 2010 nu voi astepta nimic de la nimeni si nu voi oferi nimic
  • Pentru ca in 2010 ingerasul a adormit, iar dracusorul s-a trezit...

2 comments:

Costi said...

La concluzia asta am ajuns si eu...tot asa am patit si eu :) cu o fata mai exact :))

rodi said...

hmmm...eu zic ca nu te poti schimba, Laur. Si eu am zis de atatea ori ca ma fac rea si n-am reusit. Cred ca de asta esti pe lume, ca sa aduci atata bucurie si bunatate. Asta e firea ta, de a fi om bun si fata care nu stie sa te aprecieze inseamna ca nu te merita. Deci...undeva in lumea asta exista si cineva pentru noi :)