Pages

Sunday, October 16, 2011

O persoana pe care o iubesti cu adevarat vine o data in viata...

~Aceasta este o poveste de de dragoste despre o fata si un baiat...care erau cei mai buni prieteni...~

Intr-o zi ei vorbeau pe internet...
[Ea]..pot sa te intreb ceva?
[El]...da
[Ea]..ma placi?
[El]..da...esti prietena mea cea mai buna...
[Ea]..ma iubesti?
[El]..nu stiu...
[Ea]...bine!Trebuie sa plec.Vorbim mai incolo!

Inainte ca el sa mai poata spuna ceva fata a iesit...

A doaua zi la scoala baiatul era la locul lor de intalnire....dar ea nu a aparut...

El a intrebat de ea dar nimeni nu a stiut sa ii raspunda...

Dupa scoala,s-a dus la ea acasa...
a batut la usa...
ea a deschis...
[El]de ce nu ai venit la scoala?
[Ea]...sunt bolnava...
[El]...ce s-a intamplat?Tu intodeauna imi spui cand lipsesti...
[Ea]...de ce ti-as spune cand lipsesc...cand tu nu poti sa-mi spui daca ma iubesti?
Fata a trantit usa...
A doua zi a venit la scoala...
El a vazut-o si cand a vrut sa se duca s-o spuna ce simte...
a vazut-o cu altul...
in final a venit la ea...
[El]...credeam ca ma iubesti...
[Ea]..ce rost are sa iubesti pe cineva care nu te iubeste?
[El]... ai dreptate,nu te iubesc ...
baiatul pleaca...si fata nu l-a mai vazut o saptamana...
Ea s-a dus la el acasa si a batut la usa...
O femeie deschide usa...

[Ea]...-el este acasa?
...-nu mai locuieste aici...
fata fugi acasa si intra pe internet..[era off]
İi lasa un mesaj...

"De ce nu mi-ai spus ca pleci?eram cei mai buni prieteni,ne spuneam totul..."

a doua zi se intalneste cu prietenii ei...

-ai auzit ce s-a intamplat?

[Ea]...-ce?

-el...a plecat cu familia in vacanta si avionul s-a prabusit...

fata a cazut la pamant si a inceput sa planga...

cand a ajuns acasa...primise un mesaj...era de la el...

"intodeauna te-am iubit,te iubesc si te voi iubi mereu.
esti inima mea,si dragostea ta imi curge prin vene...
insemni totul pentru mine si nu o sa las nimic niciodata sa te raneasca...
"Te iubesc!"

ea i-a raspuns...
"si eu te iubesc!"

"O persoana pe care o iubesti cu adevarat vine o data in viata...!!"

PS: Thx Lyna

No comments: