Pages

Friday, October 3, 2008

Ce oameni...

Nu am mai putut astepta pana luni sa scriu asta.
Am plecat azi de la munca si m-am urcat in metrou la Izvor, apoi am coborat la Eroilor si am asteptat sa iau metroul spre Gorjului. Cum a venit metroul, cum au dat buluc oamenii sa-si ocupe fiecare locul. Intr-un final am urcat si eu, undeva in capatul vagonului.

La putin timp a urcat si o doamna gravida, cred ca era in luna a 5 a dupa marimea burticii. Cum poti sa stai pe scaun cand vezi pe cineva gravid si sa intorci capul in alta parte? Si uite asa a mers doamna 2 statii cu mana pe bara si cu burtica la vedere, chiar langa mine.

Bravo romani, aratati ca va pasa(NOT). Mi-a lasat un gust amar toata faza.
Apropo de ce nu aveam si in metrou locuri rezervate ca la RATB pentru astfel de cazuri?
Hai weekend placut!

No comments: