Pages

Thursday, March 4, 2010

Daca...(3)

  • Daca gandesti...fa un pas in fata
  • Daca te crezi frumoasa da' esti proasta...asta oricum nu o sa conteze pentru tine
  • Daca te placi asa cum esti...mai stai
  • Daca suferi pentru kilograme in plus...nu e vina mea si poti sa pleci
  • Daca nu te astepti la nimic si esti curioasa...eu iti raspund
  • Daca te astepti sa ma tatuez pt tine...atunci grabeste-te sa pleci
  • Daca vrei ceva de la mine si stii sa nu ceri...atunci avem ceva de discutat
  • Daca la patru dimineata dormi mereu...somn usor
  • Daca esti geloasa...oftica-te pt ca trebuie sa pleci
  • Daca visezi...sa stii ca si eu visez
  • Daca esti intangibila...atinge-te singura
  • Daca imi spui ca esti frumoasa...convinge-ma
  • Daca vrei sa faci un pas...afla ca eu nu sunt aici sa iti pun piedica
  • Daca zici ca esti urata...am sa imi fac un prieten
  • Daca esti singura...nu da vina pe mine
  • Daca crezi ca stii...eu de fapt sunt putin diferit
  • Daca semeni cu Pamela...sa stii ca mie imi place Angelina
  • Daca vrei sa seman cu fostul...eu sper sa nu
  • Daca te-astepti sa ma indragostesc...atunci sper ca ai rabdare
  • Daca vrei sa iti scriu un mesaj...scrie-mi tu
  • Daca te gandesti ca vreau sa fac sex cu tine...sa stii ca te inseli
  • Daca tu vrei...ia in calcul posibilitatea ca eu sa nu vreau
  • Daca zambesti...ma bucur
  • Daca plangi...sa stii ca nu-mi plac fetele plangacioase
  • Daca vrei sa iti spun ca esti draguta...eu nu am sa te mint
  • Daca ceri...asteapta-te sa nu primesti nimic
  • Daca iti place sa dansezi...invata-ma si pe mine
  • Daca ma minti...tu gresesti
  • Daca eu mint...am sa iti spun adevarul
  • Daca iti doresti siguranta...fa-ti un Casco
  • Daca vrei un inel...am sa ma gandesc poate ti-l dau pe al meu
  • Daca esti stresata...incearca niste vitamine
  • Daca vrei sa iti iau apararea...trebuie sa meriti
  • Daca ai nevoie sa stii...intreaba-ma
  • Daca vrei sa iti spun ca te iubesc...am sa iti arat
  • Daca joci teatru...despre mine ar trebui sa stii ca sunt un critic dur
  • Daca vrei vorbe...invata sa apreciezi fapte
  • Daca imi ceri sa te iert...cu siguranta nu am s-o fac
  • Daca vrei sa iti promit ceva...iti promit ca nu ma schimb
  • Daca te incanta cu ceva sa dai vina pe mine...sa-mi spui mai tarziu daca te simti mai bine
  • Daca ma faci sa sufar...nu mi-e rusine sa plang
  • Daca vrei sa te tin de mana...am sa te iau in brate
  • Daca imi pui conditii...eu iti spun ca sunt liber
  • Daca esti sincera...vei primi ceea ce meriti
  • Daca vrei sa faci misto de mine...incearca
  • Daca ti-e frica...eu iti propun sa risti
  • Daca vezi dincolo de aparente...ai sa intelegi si ce vreau eu
  • Daca te simti jignita...sa stii ca nu te-am pus eu sa citesti
  • Daca esti inteligenta...ai sa realizezi ca nu am vrut sa te jignesc

2 comments:

Anonymous said...

Dupa ce am citit m`am uitat la poza ta...nu prea parea o pers care sa scrie "Daca...", apoi am vazut ca esti rac...si`am inteles!

Laur™ said...

:)