Pages

Wednesday, March 24, 2010

Mostra de gandire pozitiva

Sunt recunoscator/recunoscatoare :
  • Sotiei/sotului care sforaie toata noaptea, pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva!
  • Fiicei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele, pentru ca inseamna ca este acasa si nu pe strazi.
  • Impozitelor pe care le platesc, pentru ca inseamna ca sunt angajat.
  • Murdariei de curatat dupa o petrecere, pentru ca inseamna ca am fost inconjurat de prieteni.
  • Hainelor care sunt putin cam stramte, pentru ca inseamna ca am destul de mancare.
  • Umbrei mele care ma insoteste la munca, pentru ca inseamna ca sunt afara la lumina soarelui.
  • Podelei care trebuie stearsa si ferestrelor care trebuiesc spalate, pentru ca inseamna ca am o locuinta.
  • Tuturor nemultumirilor la adresa guvernului pe care le aud, pentru ca inseamna ca avem libertatea cuvantului
  • Locului de parcare pe care il gasesc tocmai la capatul parcarii, pentru ca inseamna ca pot sa merg si ca am fost binecuvantat cu un mijloc de transport.
  • Zgomotului pe care trebuie sa-l suport de la vecini, pentru ca inseamna ca pot auzi.
  • Gramezii de rufe de spalat si calcat, pentru ca inseamna ca am haine de imbracat.
  • Oboselii si durerilor musculare la sfarsitul unei zile, pentru ca inseamna ca am fost capabil sa muncesc din greu.
  • Soneriei care ma trezeste in zorii zilei, pentru ca inseamna ca sunt viu.
  • Si, in sfarsit,... pentru e-mail-uri, deoarece inseamna ca am prieteni care se gandesc la mine.

O zi frumoasa...si incercati sa ganditi pozitiv...doar avem atatea daruri... pe care le uitam, din pacate!
PS: Mersi Rodi pt. mail! :D

No comments: